DgTrns
توجه به شکاف بین تلفن‌گویا و کانال‌های دیجیتال (بخش دو از دو)
فوریه 6, 2021

اخبار پدیسار

🔹️شرکت پدیسار انفورماتیک برای دومین سال متوالی سود ده شد تا با گام هايي مطمئن در سال ١٤٠٠ در مسير تحول ديجيتال قرار گيرد
🔹️به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین: در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیسار انفورماتیک با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین و سهامداران شرکت برگزار شد.
🔹️ در این جلسه پورسعید گفت: ما براساس برنامه ریزی های انجام شده سال 1400 را سال پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین قرار دادیم.
وی افزود: ما مطمئنا در این سال به آنچه برایش تلاش کرده ایم و برنامه داشته ایم دست خواهیم یافت. بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، تحولی در شبکه بانکی ایجاد خواهد کرد.
🔹️در ادامه پس از ارائه گزارش حسابرس، علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک، شرکت را برای دومین سال متوالي سود ده اعلام کرد و بر لزوم تغییر نقش مرکز تماس بانک ایران زمین از پاسخ دهی به ارائه سرویس در چرخه بانکداری دیجیتال در قالب شعبه مجازی 24 ساعته دیجیتال تاکید کرد.
🔹️ کریمی در ادامه به لزوم حضور فعال در عرصه هوشمندسازی مبتنی بر IOT که منجر به ارائه خدمات پشتیبانی پیشگیرانه در آینده خواهد شد اشاره کرد و این موضوع را به عنوان یکی از پروژه های سال 1400 شرکت مطرح نمود.
ارائه خدمات رایانش ابری ، طراحی و ساخت مراکز داده ماژولار نیز از سایر برنامه های شرکت پدیسار انفورماتیک در سال ۱۴۰۰ میباشد.

#پدیسار_در_مسیر_تحول_دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *