سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر
فوریه 2, 2021
پدیسار در سالی که گذشت
مارس 25, 2021
DgTrns

استفاده از تلفن گویا برای وصل کردن مشتریان به کانالهای دیجیتال در عمل

در مواردی که زمان انتظار از مواقع عادی طولانی تر است ممکن است بهتر باشد تا به تماس گیرندگان امکان انتخاب ترک تلفن گویا و وصل شدن به دستیار مجازی برای گرفتن پاسخ، داده شود. این کانال ارتباطی می تواند ادامه دادن مکالمات توسط پیام کوتاه، وب سایت یا اپلیکیشن گوشی همراه باشد.
برخی از مشتریان با سوالاتی ساده و یا سوالاتی که جواب آن در وب سایت شما داده شده است با شما تماس می گیرند. تلفن گویای سازمان می تواند با شناسایی موضوع سوال به تماس گیرندگان انتخاب انتقال به مکانی از وب سایت سازمان که جواب سوال در آن آمده را بدهد.
زمانی که مشتری نیاز دارد با مسئول پاسخگو صحبت کند اما نمیتواند طولانی مدت در صف انتظار بماند، او را به گفت و گوی آنلاین وصل کنید:
به مشتریان راه حل را نشان دهید و به آنها کمک کنید که خودشان این راه حل را انجام دهند: ماموران پاسخگویی در دستگاه هوشمند با استفاده از به اشتراک گذاشتن مرورگر، با نشان دادن ویدیو و عکس به مشتری ها راهنمایی میرسانند.
برای ایجاد کانال های همه‌کاره باید از تمامی کانال های موجود ارتباطی (سنتی و دیجیتال) استفاده کرد و همانطور که گفته شد، با استفاده از تلفن گویا برای پر کردن شکافی که بین این کانال با کانال های دیجیتالی جدید بوجود آمده است استفاده می شود و با هم افزایی بوجود آمده کارایی هر دو بخش بیشتر می شود. این روش امکانات قدرتمندی از جمله هدایت هوشمند تماس ها، وصل کردن تماس ها به کانال های مورد نظر بدون از دست دادن محتواهای کانال های قبلی، انتخاب بیشتر برای مشتریان و بالا بردن کارایی و ارزش تلفن های گویا را در اختیار سازمان قرار می دهد. به غیر از ابزار های نام برده شده این روش فوایدی با ارزش از جمله:
a) کاهش هزینه های سازمان
b) افزایش رضایت مشتری
c) بهینه کردن استفاده از تمامی کانال های ارتباطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *