موفقیتی دیگر برای پدیسار
ژوئن 19, 2020
آغاز به کار پنجره یکتا، مرکز تماس بانک ایران زمین
ژوئن 19, 2020

در راستای ارایه خدمات بهینه به مشتریان در حوزه پشتیبانی شعب بانکها در سراسر کشور و همچنین حضور فعال در حوزه های خدمات نوین، در تاریخ 97/12/4 نخستین گروه از نمایندگی های شرکت پدیسار انفورماتیک در استان های فارس، کردستان، البرز، قزوین،زنجان، خراسان، خوزستان، آذربایجان، گیلان، همدان، اصفهان، کرمانشاه و ایلام در ساختمان مرکزی این شرکت حضور یافتند.

  این سمینار یک روزه با خوشامد گویی و سخنان مدیر عامل شرکت آقای دکتر علیرضا کریمی آغاز شد و با تاکید بر اهمیت ارایه خدمات بهینه به مشتریان ادامه یافت. در طول سمینار استراتژی های شرکت به صورت کامل بیان شد و راهکارهای موثر برای افزایش نفوذ پدیسار انفورماتیک در بازار  پرداخت یاری، ارایه سرویسهای پشتیبانی موردنیاز سازمانهای بهره‌بردار از فاوا ( فناوری اطلاعات و ارتباطات)، خدمات پیشرفته در بازیابی داده و مهندسی فرایندهای فاوا و فروش دستگاه های POS فروشگاهی برای شرکت کنندگان ارایه شد.

سپس بخش پرسش و پاسخ برگزار شد و شرکت کنندگان دیدگاهها و تجربه‌های خود و مشتریان پدیسار انفورماتیک در تهران و شهرستانها را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و روشهای بهبود آنها را در چارچوب ITIL/ITSM (مدیریت خدمات فاوا) بررسی کردند.

این نشست با بازدید نمایندگان از پروژه های در حال انجام در شعب منتخب بانک ایران زمین در ساعت 18به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *