سمینار یک روزه نمایندگی‌های پدیسار انفورماتیک در شهرستانها
ژوئن 19, 2020
دوره آموزشی ITIL4 Foundation
ژوئن 19, 2020

آیین آغاز به کار رسمی پنجره‌ی یکتا، مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین در ساختمان مرکزی شرکت پدیسار انفورماتیک با حضور جناب آقای پورسعیـد مدیرعامل محترم بانک ایران زمین و جناب آقای سلطانی رییس هیات مدیره بانک و اعضای محترم هیات عامل آن بانک بامداد یکشنبه 19 اسفند 97 برگزار شد.

پنجره یکتا (SWS: Single Window of Service) ،که گاه ممکن است مرکز تماس یا کال سنتر نیز نامیده شود، یکی از حیاتی‌ترین و پیچیده‌ترین نیازهای بانک‌ها، شرکتها و سازمانهایی است که باید پاسخگوی مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود باشند. شرکت پدیسار انفورماتیک افتخار دارد که توانسته‌است با تامین دانش فنی و زیرساختهای ارتباطی و از همه مهم‌تر، نیروی انسانی آموزش دیده پس از 4 ماه کار آزمایشی، به‌عنوان مجری قرارداد برونسپاری خدمات پاسخگویی به مشتریان و شعب بانک ایران زمین در تهران و سراسر کشور شود.
در طول دوره‌ی آزمایشی، کارشناسان ورزیده‌ی پنجره‌ی یکتای پدیسار انفورماتیک توانستند رضایت مشتریان مشکل پسند بانک در پاسخگویی به خواسته‌هایشان را به‌دست آورند و بانک ایران زمین پذیرفت که ارایه‌ی این خدمت حیاتی را به پدیسار انفورماتیک بسپارد.
در این مراسم جناب آقای عبدالمجید پورسعید ضمن افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین از بخش‌های گوناگون شرکت پدیسار انفورماتیک نیز دیدار کردند. ایشان با تاکید بر اهمیت ارایه خدمات از طریق کانال‌های متنوع، گفتند امروزه با رشد تکنولوژی این امکان فراهم شده که طیف وسیعی از خدمات از راه‌های متنوع به مشتریان ارایه شود تا آنها با حق انتخاب بیشتری کانال مورد پسند و نوع خدمت مورد نیاز خود را برگزینند.
سخنان ایشان که یکی دیگر از ویژگی‌های یک بانک دیجیتال را تعریف می‌کند، نشان دهنده‌ی یکی از اصلی ترین ویژگی‌های سرویس پنجره‌ی یکتا است: برقراری ارتباط با پنجره یکتا در هر مکان، در هر زمان و از هر دستگاهی باید امکان پذیر باشد.
در ادامه آقای دکتر کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک ضمن اعلام انعقاد قرارداد پرداخت‌یاری به تشریح اقدامات انجام شده در برنامه 100 روزه شرکت به عنوان یک برنامه فوری و تاثیرگذار اشاره کردند.
بخشی از این اقدامات به شرح زیر است:
1- تجهیز سرور فارم شرکت و تهیه سند استقرار دیتاسنتر اصلی و بک آپ شرکت
2- برگزاری دوره آموزشی ITIL برای کلیه مدیران و پرسنل شرکت و بهینه‌سازی 10 فرآیند کلیدی شرکت
3- تدوین نگارش 1/02 آیین‌نامه‌ی پایدارسازی فرایندهای سرویس‌دهی به مشتریان در هنگام بروز بحران یا فجایع طبیعی مانند زمینلرزه و آتش‌سوزی (BCP: Business Continuity Plan)
4- ارتقای برند و آوازه‌ی پدیسار
5- مدیریت پروژه ها با رویکرد EPM
6- ارتقای سرورها به آخرین ورژن

در ادامه آقای مهندس رضا چوپانی، مدیر پنجره یکتا که سابقه راه‌اندازی موفق مراکز تماس دیگری را در کارنامه‌ی خویش دارد، به بیان مراحل کار طراحی و پیاده‌سازی زیرساختهای فنی، انتخاب بهترین نیروی انسانی و آموزش آنان پرداخت. ایشان سپس به ویژگیهای برتر پنجره یکتا نسبت به مرکز تماس کلاسیک اشاره کرد و مهم‌ترین ویژگی آن را افزایش حق انتخاب مشتری و در نهایت تجربه‌ی بهتر مشتری معرفی کردند. تجربه‌ی بهتر مشتری یکی از مهم‌ترین مزیتهای رقابتی برای بانکداری دیجیتال است.

سپس لوح تقدیر و پاداش سه تن از کارشناسان برتر پنجره‌ی یکتا که در ماه گذشته بهترین دستاوردها در پاسخگویی به مشتریان را رقم زده بودند به ایشان اهدا شد.
آیین آغاز به کار رسمی پنجره یکتا و دیدار مدیرعامل و هیات مدیره‌ی گرامی بانک ایران زمین از شرکت پدیسار انفورماتیک در ساعت 13 پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *